Jeg har læst idræt på Københavns Universitet og så har jeg
læst en kandidat i Folkesundhedsvidenskab i Esbjerg. Desuden har jeg en samfundsvidenskabelig
Ph.D fra SDU. I dag arbejder jeg som HR-konsulent i Odense Kommune. Jeg har været træner siden jeg var helt ung og som ungdomstræner har jeg blandt andet været ungdomselitetræner i Værløse, Esbjerg ESG, Greve og U13 landsholdstræner. På seniorsiden har jeg været træner for klubber og hold fra serie 2 til 2. division blandt andet Hillerød, Varde og senest Odense BK77 hvor jeg var træner sammen med TK.
Som træner er det vigtigt for mig, at der er gode relationer mellem træner og spiller og selvfølgelig spillerne imellem. Den relation skal vi bruge til at udvikle os, både som spiller/træner og som menneske. Udvikling er et af nøgleordene for mig som træner. Udvikling kan være mange ting og det kan ske på mange niveauer. Det er vigtigt for mig at man udvikle sig uanset om det så er teknik, taktisk, fysisk eller mentalt.
Jeg glæder mig utrolig meget til at starte i DHBK og forhåbentligt være med til at fortsætte den positive udvikling der er i gang i klubben |

Seniortræner Thomas "TK" Kjær
Tlf: 29925729
Jeg er 45 år og bosat i Dalum med min hustru og 3 børn.
Er uddannet lærer fra Odense og har undervist i
folkeskole/efterskole i 18 år. Nu er jeg på Hjemly Idrætsefterskole med tysk og
badminton som primært arbejde.
Trænergerninger:
Jeg er træneropdraget i Frederikshavn og har siden 1998
været ungdom og seniortræner i Nørre Broby, Schorndorf (Tyskland), Dragør og BK
77, inden jeg kom til DHBK i 2018.
Jeg arbejder primært med ung-senior og seniorspillere nu.
Jeg har taget de kurser indenfor DGI/Badminton DK, som
passer til ungdom og senior.
Træningsfilosofi:
”Det hele menneske” lyder så fint at skrive, men som
social-offensivt menneske tager jeg også dette med ind på banen/til
træning. Samtale med spilleren til
træning, før og under kampen (det taktiske/mentale) ser jeg som spændende og
der, hvor jeg har min styrke. At skabe tryghed og klarhed for den enkelte
spiller i forhold til den opgave, som venter og forventningsafstemme.